17 nov. 2012

hej!

Ojj det var en stund sen sist, måste verkligen börja uppdaterna liiite oftare!  Har hänt ganska mycket som jag har tänkt skriva på bloggen meeen så börjar man göra nått annat och så glömmer man bort det, bra där Sofie! Kan ju berätta det kanske intressantaste som hänt den här månaden hittills; my birthdaay, fyllde förra helgen och mina gosiga vänner Johanna & Julia hade gjort det jäätte mysigt då jag kom dit för vi skulle sova över vid Julia's och sen nästa dag fara till Haparanda! Sötisarna hade köpt både en såndär stavlocktång som liknar ett trollspö och örhängen :') Haha går omkring med locktången ibland och tänker att jag är Harry Potter...  Nästa dag for vi då till Haparanda med buss och hade det riktigt roligt, vädret skulle ha kunnat vara lite bättre, men vad kan man? Köpte lite alltmöjligt som ni antagligen får se en annan gång och jaa riktigt kul var det som sagt! :) Sen blev det min födelsedag på söndag och jag fick b.l.a. äntligen min längtade volumaster<3 , prenumeration på SOLO, 30 € presentkort till Gina, pengar, en mugg osv. är riktigt nöjd! :D


 Julia's sjukt mysiga rum! (säj till om jag inte får ha bilden här)

jag F15!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar