21 okt. 2012

Hejdå höstlov!

Har varit ganska aktiv nu på höstlovet och kan ju berätta lite vad jag har gjort! :) På onsdagen for jag med Julia & Johanna på bio för att kolla Step up Revolution, riktigt bra film, fick mycket inspiration! :D Sen på torsdagen for vi till Seinäjoki med hela familjen,  fredag gjorde jag inget speciellt,  på lördagen, alltså igår cyklade jag och mamma till stan & hem , fy va de va kallt så benen blev helt stela! Men är riktigt stolt över mig och mamma haha! :D Den cykleturen blev nästan 50 km för att vi cyklade ända till mommo&moffas.Sen idag for vi till Ina's och äta mat och sen for vi med mamma & Ina på Zumba party i Kronoby tror jag det var? Det var jätte kul och mycket folk också så nu kan jag lungt säga att jag har varit aktiv på höstlovet! Nu ska jag ta och chilla det sista av höstlovet med 90210 och försöka mentalt förbereda mig för ett tandläkar besök imr! Ha det bra<3




@ Seinäjoki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar