22 sep. 2012

Yeah you could be the greatest, you can be the best.

Blir ett snabbt inlägg och jo jag vet, dålig uppdatering, men iaf det har ju varit prao vecka och jag har då varit vid dagis Sagoskogen och det har faktiskt varit riktit kul! Har fått lära mig nytt och barnen är ju bara för söta! :') Igår for jag till Johanna's och så ställde vi oss och så körde vi iväg till disco, var mycket folk men hade inte riktit nån feelis så det blev en såndär halvbra kväll på disco, sen for vi till Johanna's och vi pratade mest och åt godis och jaa sen och sova! Idag klockan 10 for vi på dans workshop med inxi och det var jätte kul! :D Lärde oss locking och popping och det slutade klockan 14, imorgon blir det samma tid och då lär vi oss hip hop och house! Jaa-a kan nog konstatera att dans är det roligaste som finns! 
Nu ska jag fortsätta kolla på en film som kommer på tv och mysa med en filt för jag fryser otroligt mycket :s  Snart är det en ny vecka då och det blir att fara tillbaks till skolan.. Har inte lust men man måst väll så.
Gonatt








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar