25 sep. 2012

tjuppa iväg ti stan

For efter skolan till stan i brist på annat att göra så tänkte att jag kan ju fara och köpa parfym eftersom mitt gamla var slut :) Så gick nu omkring lite och sen for ja ti prisma och köpte parfymen och lite godis heh och sen hem med bussen. Har nu inte nått mer vettit att säga, så ska väll fara i duschen och sen läsa lite på samhällsläxan som jag sen imorgon ska förhöra :)
 På tal om något annat.. seriöst man ser på fb att flera från andra skolor har fått sina skolfoton och PG eleverna har kunnat kollat bilderna på nätet, men när ska vi sursik eleverna få se dem på nätet osv?! Sjukt störande då vi tog t.o.m med bilderna före pg eleverna och ändå har de fått före oss? ;o Jaja det var nu det som snurrade mest runt i huvudet på mig ikväll, men nu ska jag och duscha, så vi får hoppas på att ni får en bra dag imorgon! Kram<3


random bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar